MAN: AGRO–STAR ponownie najlepszym serwisem marki w Polsce
22 maja br. w siedzibie Akademii MAN w Wolicy odbył się finał polskiej edycji konkursu Service Quality Award, podczas którego wyłoniono najlepszy autoryzowany serwis MAN na terenie naszego kraju. Po raz drugi tytuł ten zdobył AGRO-STAR z Kalisza.
W polskiej edycji konkursu udział wzięły 3 Autoryzowane Stacje Obsługi, które uzyskały największą ilość punktów w rywalizacji globalnego konkursu Service Quality Award. Do rundy finałowej zakwalifikowały się ostatecznie: AGRO-STAR Tadeusz Nogaj, MAN Truck & Bus Center Czeladź oraz Transbud Nowa Huta. Procedura wyboru finalistów Service Quality Award stawiała przed kandydatami wysokie wymagania. W pierwszych trzech rundach globalnego konkursu zostali oni poddani szerokiemu testowi wiedzy technicznej. Ostatnim etapem był tajemniczy telefon, sprawdzający jak serwisy radzą sobie z obsługą klienta.
Konkurs Service Quality Award organizowany jest przez centralę MAN w Monachium od wielu lat. Nagroda MAN Service Quality Award została przyznana po raz drugi. W polskim finale przedstawiciele autoryzowanych stacji obsługi musieli wykonać, m.in. symulację przyjęcia i wydania pojazdu klientowi, diagnozę błędów czy ocenę kwalifikacji części do wymiany gwarancyjnej. – Cieszymy się, że polska edycja konkursu odbyła się kolejny raz i mamy nadzieję, że na stałe wpisze się w nasz kalendarz działań, które mają na celu przede wszystkim doskonalenie kompetencji pracowników, a co za tym idzie podnoszenia jakości usług świadczonych w sieci serwisowej MAN – wyjaśnia Bartłomiej Ciemiński, dyrektor ds. serwisu w spółce MAN Truck & Bus Polska.
– Zdobycie po raz kolejny tytułu „Najlepszego serwisu MAN w Polsce” to dla nas wielka radość, powód do dumy oraz potwierdzenie naszych wieloletnich kompetencji w zakresie obsługi posprzedażnej – powiedział Tadeusz Nogaj, właściciel stacji serwisowej AGRO–STAR w Kaliszu. Zwycięzca Service Quality Award edycja polska będzie nosił tytuł Najlepszego serwisu MAN w Polsce przez kolejny rok.
(s)
Fot. MAN