Nowy Amarok Ultimate
Cieszący się dużą popularnością pickup Volkswagen Amarok wchodzi w nowy rok modelowy z wyjątkowo bogato wyposażonym wariantem Ultimate. Najważniejszą cechą charakterystyczną tej wersji jest zmieniony wygląd przedniej części nadwozia z nowymi reflektorami bi-ksenonowymi i dodatkowymi elementami chromowanymi.
Opierający się na bogato wyposażonym Amaroku Highline, Amarok Ultimate jako nowy, najbogatszy model tej serii wyróżnia się licznymi interesującymi rozwiązaniami. Szczególną uwagę zwraca starannie wypracowana grafika reflektorów bi-ksenonowych ze zintegrowanymi diodowymi światłami do jazdy w dzień. Reflektory te nie tylko lepiej oświetlają drogę, lecz wraz z dwiema chromowanymi, podwójnymi listwami na osłonie chłodnicy nadają przedniej części nadwozia zupełnie inny wygląd. Nowe reflektory można także zamawiać dla wszystkich pozostałych wersji modelu Amarok. Amarok jest pierwszym pickupem w swojej klasie, dostępnym na życzenie z reflektorami bi-ksenonowymi i diodowymi światłami do jazdy w dzień.
Kolejnymi charakterystycznymi cechami Ultimate są srebrne obudowy lusterek, przyciemnione tylne światła z diodowym oświetleniem tablicy rejestracyjnej, polerowane 19-calowe obręcze Aragonit ze stopu metali lekkich (z oponami 255/55), specjalne logo, srebrna osłona podwozia oraz chromowane rury nad skrzynią ładunkową i przy progach. Amarok Ultimate jest też wyposażony seryjnie w system Parkpilot z kamerą cofania Rear Assist, elektrycznie składane i ogrzewane lusterka zewnętrzne, autoalarm, ogrzewanie przednich foteli oraz system nawigacyjny RNS 315. Wnętrze zdobi tapicerka w kolorze antracytowo-czarnym
z alcantary i specjalne welurowe dywaniki.
Za napęd odpowiedzialne są silniki TDI o mocy 140 KM (103 kW) lub 180 KM (132 kW) w połączeniu z napędem na tylne koła lub napędem na wszystkie koła, przekładnią mechaniczną lub automatyczną (z wyjątkiem wariantów z BlueMotion Technology). Nowością w ofercie jest także Amarok SingleCab (pojedyncza kabina) z 8-stopniową przekładnią automatyczną, silnikiem o mocy 180 KM i w połączeniu z napędem na wszystkie koła i na tylną oś.
(s)
Fot Volkswagen