Nowy prezes Europartu
Robert Krawczyk (53 lata) został nowym prezesem zarządu firmy Europart Polska zajmującej się dystrybucją części zamiennych do pojazdów użytkowych. Dla szefostwa firmy Europart to istotna decyzja – Polska jest jednym z najważniejszych rynków w Europie z dużym potencjałem wzrostu. Firma ma w naszym kraju 26 oddziałów i jeszcze w tym roku zamierza rozszerzyć sieć o kolejne.
Robert Krawczyk ma ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe – pracował w międzynarodowych firmach, głównie z branży telekomunikacyjnej i IT, gdzie pełnił kierownicze stanowiska. W spółce Plus GSM (operator telekomunikacyjny) pełnił funkcję wiceprezesa ds. sprzedaży i marketingu. Następnie był członkiem zarządu w firmach z sektora technologii informatycznych i rynku usług terminalowych. W ostatnim czasie sprawował funkcję prezesa zarządu w wiodącej na polskim rynku spółce integracyjnej.
– Funkcję w firmie Europart Polska objąłem, kierując się przekonaniem, że branża dystrybucyjna części zamiennych w Europie i Polsce będzie rozwijać się w kolejnych latach równie dynamicznie jak do tej pory – skomentował swoją decyzję Robert Krawczyk. – Już w pierwszym miesiącu dostrzegłem, że klienci doceniają Europart nie tylko ze względu na szeroki asortyment oferowanych części zamiennych producentów marek oryginalnych i opatrzonych logo Europart Premium Parts, ale przede wszystkim za profesjonalną obsługę przez doświadczonych sprzedawców. W oparciu o te wartości planuję budować przyszłość spółki i realizować cel, jakim jest osiągnięcie w 2020 roku pozycji jednego z trzech kluczowych dostawców części zamiennych w Polsce. Inwestycje w rozwój kompetencji pracowników, stałe rozszerzanie oferty oraz powiększanie grona partnerów – wszystko to będzie oznaczać dla klientów zwiększenie dostępności części, fachowe doradztwo oraz co najważniejsze – kompromis między wysoką jakością naszych produktów i optymalną ceną – dodał nowy prezes.
Robert Krawczyk zastąpił Karola Proznera, który po 10 latach pełnienia funkcji prezesa zarządu zrezygnował, aby poświęcić się rozwojowi własnego biznesu internetowego.
(C), fot. Europart